.
Tevredenheidsonderzoeken 2025: ZorgPlus scoort een 8.4!
Bij ZorgPlus geloven we dat goede zorg begint bij tevreden mensen – zowel onze cliënten als onze medewerkers. Daarom voeren we ieder jaar met zorg en aandacht onze tevredenheidsonderzoeken uit. We zijn dan ook trots om te kunnen melden dat we in 2025 opnieuw een prachtige gemiddelde score van 8.4 hebben behaald in zowel het cliënttevredenheidsonderzoek als het medewerkerstevredenheidsonderzoek.
Wat waarderen cliënten en medewerkers aan ZorgPlus?
Uit de resultaten blijkt dat onze laagdrempelige, snelle en duidelijke communicatie als bijzonder positief wordt ervaren. Cliënten voelen zich gehoord, serieus genomen en goed geïnformeerd. Ze waarderen de persoonlijke benadering en de betrokkenheid van onze zorgprofessionals.
Ook onze medewerkers geven aan met veel plezier en voldoening te werken bij ZorgPlus. De samenwerking met het kantoor wordt als prettig en ondersteunend ervaren. Er is ruimte voor eigen inbreng, en collega’s voelen zich gewaardeerd en gesteund in hun werk.
Samen blijven we verbeteren
Hoewel we trots zijn op deze mooie resultaten, blijven we kritisch kijken naar waar het beter kan. De feedback uit de onderzoeken gebruiken we om onze dienstverlening verder te versterken. Want bij ZorgPlus staan we nooit stil – we blijven leren, luisteren en verbeteren.
We willen iedereen die heeft deelgenomen aan de onderzoeken hartelijk bedanken voor hun waardevolle input. Samen bouwen we aan een organisatie waar mensen zich gezien, gehoord en gewaardeerd voelen.